27 Temmuz 2010 Salı

Yeter Bu Forma Saçmalığı


Galatasaray bu akşam yeni formalarının tanıtımını yapacak. Malum somon formalar lansmandan önce düştü piyasaya, çekimlerini gizli yapmaya çalışsalar da Türk basını yine bir yasağı delerek bu olayın fotoğrafını çekti ve internete sızdırdı. Yeni formalara ilgi olacak mı, muhtemelen olacak çünkü Galatasaray taraftarını iyice sosyetik yapma yolunda atılan adımlar güçlü şekilde destekleniyor. Çünkü para, destekleyenler de olduğu için reklamını yapmak kolay oluyor.

Şimdi gelelim şu somon saçmalığına. Futbolcuların üstünde güzel gözükmüş, yok o kadar da kötü değil diyorlar formalar için. Bırakın allah aşkına yeter artık şu renklerden uzaklaştığınız. Önce turuncu ile başlattılar, sarı ile kırmızının karışımı dendi ve taraftara yedirildi. Daha sonra mor forma çıkardılar. Hikaye Galatlara gitti yok asalet dendi, artık yeni şeylere açık olmalıyız dendi. Bu yıl da somon adı altında pembe forma çıkartıldı. Yeter bu taraftarla dalga geçtiğiniz, yenilik yapacaksanız elinizdeki asil renklerle yapın, diğer renkleri asil diye Galatasaray'a yakıştırmayın. Galatasaray'ın asıl renkleri sarı ve kırmızıdır, 3. rengi ise siyahtır. Farklı renklerde formalar yapılabilir belki, evet farklılıktır ama üstünde sarı kırmızıyı hiç kullanmazsanız o forma Galatasaray Forması değildir. Gidip bu formaları resmi maçlarda giymeyin, stadlara gelenlerin Galatasaray'ın renkleri ile gelmesini sağlayın.

Ben mor bir Ali Sami Yen istemedim. Ben pembe bir Ali Sami Yen istemiyorum. Tasarım özürlü olduğunuzu farklı renkleri pazarlayarak kapatmaya çalışmayın. Bu zevksizliktir, bu Galatasaray'ın renklerinin asaletine yapılan hakarettir. Üstünde sarı kırmızı renk olmayan formaya Galatasaray Forması diyenlerin Galatasaraylılıklarını sorgularım. Tribünlere bakan futbolcuların hangi renkler için mücadele ettiğini görmesini isterim.

Geçen yıl mor formalarla stadı dolduranların halini gördük. 10 dakika tezahürat yapmaktan acizler. Çok duydum bu lafları; "o kadar para verdim ne bağıracağım". Evet yönetim toplayın bu adamları tribünlerimize, değiştirin takımımızın o güzel renklerini, medyayı kullanın ve başarısızlıklarınızı örtpas edin. Galatasaray'ın geleceği parlak falan değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder