6 Ağustos 2010 Cuma

Sürpriz Olmadı


Açıkçası Galatasaray'ın OFK ile stres yaşaması bile kötü bir olaydı. Hiç dengi olmayan bir takımı kendi sahasında yenememiş ve tur şansından emin olamamıştı. Rijkaard bu sefer ne iş yaptığı belirsiz Barış yerine yeni transfer Cana'ya şans verdi. Karşılığını da aldı. Açıkçası orta sahada iyi basan ve ileriye dönük pas yapabilen bir oyuncu gerekliydi. Fakat buna rağmen ilk yarıyı rahat kapatamadı Galatasaray. İkinci yarı rakip 10 kişi kalmasa yine rahat bir maç olmayacağı muhtemeldi.

Rijkaard'ın tercihlerine yine mantık erdiremedim. Serdar Özkan'a olan ısrarı nedendir bilinmez. Aydın'a yaptığını ona da yapacaksa riske girmeden yapsa iyi olur. Çünkü bu adam şu anki görünümü ile bu takımda oynamayı hak etmiyor. Kewell'ı niye forvet yaptı onu da anlamadım. Elinde tek forvet var ama onu oynatmak yerine takımın her yerinde oynayan Kewell'ı forvet deniyor. Rakip güçlü bir rakip değil Mustafa Sarp, Ayhan ve Cana'yı aynı anda niye oynatıyorsun Rijkaard neyden korkuyorsun ben anlamıyorum, anlayanlar bir el atın.

Son olarak Aykut'a parantez açmak istiyorum. Ben yıllardır Aykut'u beğenirim, iyi kalecidir diye de ısrar ederim. Fakat her sezon başı Aykut'a çok az şans verilir. Sonra 100 tane kaleci transferi dedikodusu medyada çıkar. Mondragondan beri yalandan kaleciler alınır önüne geçirilir Aykut'un. Sonra da kritik birkaç maça kaleye konur hata yaptı diye bu kaleci ile olur mu, Aykut kaleyi hak etmiyor ve benzeri zırvalar döner durur. Kalecinin maç tecrübesine ihtiyacı vardır. İyi kaleci çok fazla maçta oynayarak kendini gösterir. Serpiştirme maçlarla kaleciden kalite beklenemez. Umarım Rijkaard, en azından bu konuda ısrarcı olur ve Aykut'u Türk kaleciliğine kazandırmayı başarır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder