1 Ekim 2010 Cuma

Serveeeet , Serveeet, Alkış ve Ooo.


Uzun zaman sonra tekrardan sahaya dönüyorum. 2010 FIBA Dünya Baskbetbol Şampiyonası'nın ardından ancak yeni birşeyler yazabilecek hale geldim. Oradaki hikayelerimi de ara ara aktaracağım. Şimdi dönelim günümüzün neşesine, Servet Çetin Reloaded.

Sanırım aynaya baktığında ben Türkiye'nin en iyi stoperiyim diyor her seferinde. Fakat işin kötü tarafı buna da inanmış durumda. Rijkaard'ı da yer yer neredeyse hiç beğenmiyorum. Ama en azından, adam bugüne kadar bir çok kaliteli futbolcu ile oynamış ve çalışmış. Sen kalkıp da onu sorgulayamazsın, sen ona kafa tutamazsın Servet, senin haddine değil.

Türk futbolcusunun nedeni belirsiz bir şımarıklığı olur genelde. Belki yine genlerimizden kaynaklı olabilir parası olan kendini kral olarak düşünür. Büyük takıma gelip 1 milyon barajını geçen oyuncu da kendini böyle sanıyor Türkiye'de. Servet Çetin sen değil miydin fenerbahçeden berbat hataların yüzünden kovulan. Türkiye şartlarında Sivas'ta iyi bir oyuncu gibi gözüktün, çünkü kavga dövüş ve güreş için uygun bir fiziğin var ama futbolculuk konusunda düşük bir yeteneksin.

Tribünlere çağrıldığında yumruk şov yapmaktan uzak futbolcuları hiçbir zaman sevmedim. Bu oyunu seven adam, bu oyunun tribün ve şov kısmını da sevmeli, sevmiyorsa bile taraftar için o şova katılmalı. Sen kapasitesi düşük bir futbolcusun, taraftarın istediğini yapmazsın, hocana kafa tutarsın, e hala niye Galatasaray'dasın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder