6 Nisan 2011 Çarşamba

Uzun Zaman Sonra


Uzun zaman oldu buraya birşeyler yazamayalı. Bir dönüş yapmak şart oldu.
Eski yazılara bakıyorum da biraz geleceği görmüşüm. Adnanlarla ilgili yaz yaz bitirememiştim. Geçen süre zarfında olan bitene bakalım.

Galatasaray 13., tarihi rezillik söz konusu ibra edilmemiş bir yönetim ile Sn Polat tarihe geçmiş, onu seven insanlar artık niye bu adamı sevdiklerini hatırlamaz olmuş. Kimse saygı duymuyor, koskoca adamlar mali genel kurulda tezahurat yapıp, Galatasaray beyefendiliklerinin sınırlarını aşıp yuhalıyorlar. Devre arası alınan oyuncular, değişen hoca ama değişmeyen hala yönetim ve takımın hali.

Galatasaray'ın takip edilen sporlarından en iddialı takımı kadın basketbol takımı. Bunun sebebi de ezeli rakibin dünya çapında kadın basketbolunun en iyi 5 oyuncusundan 2 sini talihsiz bir şekilde kaybetmesi.

Olayları uzatmanın gereği yok, ultraslanın ne kadar bozulduğunu ve tribünlerin bittiğini yazmıştım, bu başkan ve hükümet yanlısı yandaşları gibi isimlerle çalışması yüzünden bu kulübün ileride çok kötü durumlara geleceği belliydi. Bugün o günlerdeyiz. Milyonlarca dolar kazanan adamlar, 10'da biri fiyatına oynayan rakiplerine karşı yetersiz, acınacak haldeler. Düzgün taraftarlar artık beklentisini bırakmış için için kan ağlıyor. Sahtekar taraftarlarsa yeni yönetimi bekliyor, e malum bedava kombineler, kulübün kıyakları olmazsa geçinemezler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder